imatei_digitalizare

Digitalizare

Vă ajut cu o suită largă de produse: platformă de asistență pentru clienți, soluții ITSM - IT Service Management, CRM, chat live și mesagerie susținute de Ai pentru a automatiza comunicarea, Contact Center conectat la toate canalele media (telefon, email, social media) și multe altele. Soluțiile pe care vi le propun sunt concepute pentru a ajuta companiile să-și îmbunătățească interacțiunile cu clienții, să eficientizeze procesele de lucru și să ofere o experiență excelentă clienților. Vă ofer o abordare "customer-first" concentrată pe construirea de relații solide cu clienții. Vă ofer un suport tehnic excelent și actualizări regulate ale produselor în funcție de feedbackul utilizatorilor.

Consultanță GRATUITĂ
DEMO

Vă ajut să testați diferite aplicații, pentru a identifica cea mai bună soluție pentru organizația dumneavoastră.

Vreau

Soluții

CLOUD sau LOCAL

Contact Center

Implementarea unui Contact Center vă permite să gestionați apelurile de intrare și de ieșire într-un mod eficient și organizat. Aveți acces la funcții precum rutarea inteligentă a apelurilor, înregistrarea apelurilor, prioritizarea apelurilor și coadă de așteptare pentru a asigura o gestionare optimă a volumului de apeluri.

Help Desk

Soluția de HelpDesk vă permite să centralizați și să gestionați toate cererile de asistență primite de la clienți prin intermediul tichetelor. Puteți crea tichete noi deschise manual sau automat, să le atribuiți echipelor fie manual fie automat prin RPA, să le monitorizați starea și să vă asigurați un proces eficient de rezolvare a problemelor și solicitărilor venite de la clienți sau de la angajați.

ChatBot

Folosit din ce în ce mai mult, chatul îți permite să comunici direct cu clienții prin intermediul mesajelor text, imaginilor sau a vocii live prin intermediul site-ului web, aplicații mobile sau alte canale de comunicare. Puteți răspunde rapid la întrebările și solicitările clienților cu utilizatori umani sau utilizând algoritmi bazați pe Ai, oferindu-le acestora asistență imediată și personalizată.

CRM

Utilizând un CRM în cadrul organizației vă ajut să beneficiați de funcții de analiză și raportare puternice, care vă permit să evaluați și să urmăriți performanța echipelor de vânzări. Puteți genera rapoarte personalizate pentru a examina metrici cheie, cum ar fi numărul de lead-uri generate, rata de conversie, valoarea oportunităților încheiate și multe altele.

Beneficiind de conexiuni cu experți tehnici în aplicații și integrări de aplicații, vă sprijin pentru a identifica cele mai bune variante de MSP (servicii gestionate) pentru a transfera responsabilitatea administrării, monitorizării, dezvoltării și menținerii în funcțiune a soluțiilor implementate. Veți beneficia astfel de suport tehnic 24/7, implementare, actualizări și servicii de consultanță. Un serviciu MSP complet vă va asigura dezvoltarea permanentă și nu în ultimul rând securitatea informațiilor și a infrastructurii.

Scroll to Top