Blog
Ce este un CRM
CRM (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) se referă la practica și tehnologia utilizată pentru gestionarea relațiilor cu clienții într-o organizație. Există două tipuri principale de CRM: CRM pentru vânzări și CRM pentru suport clienți. Deși ambele se concentrează pe gestionarea relațiilor cu clienții, există diferențe în funcționalitățile și scopurile lor specifice.
Ce este un ChatBot
Un chatbot este un program software care poate utiliza și inteligența artificială (AI) pentru a comunica cu utilizatorii într-un mod similar conversației umane. El poate fi integrat în diverse platforme și aplicații, cum ar fi site-uri web, aplicații de mesagerie sau asistenți virtuali. Rolul principal al unui chatbot este acela
Ce este un VoiceBot
Un voicebot, cunoscut și sub denumirea de asistent vocal sau asistent vocal virtual, este un program software sau o aplicație care utilizează tehnologia recunoașterii vocale pentru a interacționa cu utilizatorii prin intermediul limbajului natural vorbit. Voicebot-urile sunt concepute pentru a simula conversațiile umane și pentru a oferi răspunsuri și asistență
Ce sunt API-urile
API (Application Programming Interface) reprezintă un set de reguli, protocoale și instrumente care permit aplicațiilor software să comunice și să interacționeze între ele. API-urile facilitează schimbul de informații și funcționalități între diferite aplicații, permițând dezvoltatorilor să integreze și să utilizeze servicii și date de la alte aplicații sau platforme. API-urile
Ce reprezintă RPA
RPA (Robotic Process Automation) reprezintă o tehnologie care utilizează software-uri și roboți software pentru a automatiza procese și activități repetitive și bazate pe reguli din cadrul unei organizații. RPA este proiectată să imite și să înlocuiască acțiunile umane în cadrul acestor procese, eliminând erorile și creând eficiență în execuția sarcinilor.
Scroll to Top